.

Zanim zadasz nam pytanie sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jaki jest sposób wysyłki?

Wysyłka odbywa się w poniedziałki i środy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

W dniu wysyłki zamówienia Klient zostanie poinformowany drogą mailową o numerze nadania przesyłki.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak zamówienie można odebrać osobiście od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-19.

Czas przygotowania zamówienie do odbioru to ok. 24h od chwili złożenia zamówienia.

Kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em.

Odbiór zamówienie odbywa się w “ Punkcie odbioru zamówień”, aby odebrać zamówienie należy podać “ numer zamówienia”.

W jaki sposób jest naliczany koszt wysyłki?

Koszt wysyłki naliczany jest od sumy wagi produktów dodanych do zamówienia.

Ile wynosi koszt wysyłki?

Koszt wysyłki :

  • od 0kg - do 10kg - 17 zł
  • od 11kg - do 30kg - 22zł
  • od 31kg - do 60kg - 44zł
  • od 61- do 90kg - 66 zł
  • od 91kg - do 120 kg - 88 zł
  • od 121kg - do 150 kg - 110 zł
  • od 151kg- do 180kg - 132 zł
  • od 181kg- do 210kg - 154zł
  • POWYŻEJ 210 kg - 175 zł( paleta)

Przy zamówieniach powyżej 280 zł wysyłka gratis. Nie dotyczy wysyłki paletowej.

W jaki sposób rośliny są przygotowane do wysyłki?

Przed wysyłką rośliny są nawodnione, co daje gwarancję zachowania ich dobrej kondycji w czasie transportu. Doniczka wraz z bryłą korzeniową jest starannie osłonięta folią, co chroni podłoże przed ewentualnym rozsypaniem i deformacją bryły korzeniowej. Każdy egzemplarz jest dodatkowo usztywniony, dzięki czemu roślina dociera do Klienta nieuszkodzona i zachowuje swój zdrowy wygląd.

Jakie są rodzaje płatności?

Płatności można dokonać za pośrednictwem portalu Przelewy24 oraz możliwa jest płatność przy odbiorze.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizowane są na bieżąco, wysyłka towaru następuje po zaksięgowanej wpłacie.

Jak złożyć zamówienie?

Krok 1 - Wybór produktów

  •   znajdź interesujący Cię produkt, dodaj go do koszyka,
  •    jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

Krok 2 - Zawartość koszyka

  •    w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  •    zmień wartość w kolumnie ilość aby zmienić zamówienie,
  •    klikając na ikonę “x” usuniesz produkty z koszyka,
  •   jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  •    potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „przejdź do kasy”.

Krok 3 - Składanie zamówienia

  •    jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  •    jeżeli nie posiadasz konta wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe
  •    aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
  •    ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi do zamówienia,
  •    zaakceptuj regulamin, i jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś to zapoznaj się z nim
  •    kliknięcie na przycisku "kupuję i płacę" oznacza potwierdzenie zakupu

 

Czy jest konieczność zakładania konta aby dokonać zakupu?

Nie ma konieczności zakładania konta. Zamówienie można złożyć bez rejestracji.

Zapomniałem hasła, jak mogę je odzyskać?

Aby odzyskać hasło należy kliknąć “ zapomniałeś hasła? “, podać Nazwę użytkownika / email. Na podanego maila zostanie wysłana wiadomość umożliwiająca zmianę hasła.

Towar został uszkodzony w transporcie, co mam zrobić?
  • spisz protokół uszkodzenia paczki z kurierem
  • poinformuj nas o tym 
  • natychmiast wyślemy Ci nowy towar i zlecimy odbiór uszkodzonego

 

Otrzymałem niekompletne zamówienie, co mam zrobić?
  • poinformuj nas o tym
  • natychmiast doślemy brakującą część zamówienia

 

Jak mogę dokonać zwrotu zakupu?
  • W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformuj nas o tym
  • Zwrot towaru do powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży
  • koszt zwrotu towaru pokrywa kupujący
  • UWAGA: do zwrotu potrzebny Ci będzie dokument zakupu (paragon lub faktura).

 

Jak mogę zgłosić reklamację?

W celu złożenia reklamacji prosimy o napisanie maila, w którym prosimy o podanie:

  • numeru zamówienie
  • krótkiego opisu powodu reklamacji
  • oraz załączeniem zdjęć 

 

Chce otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Aby otrzymać informację o nowościach i promocjach zapisz się do naszego Newslettera.

Regulamin sklepu.

Regulamin sklepu dostępny pod adresem :

https://ogrod-marzen24.pl/regulamin/

Quick Navigation
×
Koszyk
  • Brak produktów w koszyku