.

Zanim zadasz nam pytanie sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jaki jest sposób wysyłki?

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 10 wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich tego samego dnia. 
Wysyłka roślin odbywa się od poniedziałku do czwartku.
Maksymalny czas realizacji zamówienia:
(przygotowanie towaru + przekazanie kurierowi + doręczenie) to 2 dni robocze.

W dniu wysyłki zamówienia Klient zostanie poinformowany drogą mailową o numerze nadania przesyłki.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak zamówienie można odebrać osobiście od poniedziałku do soboty w godzinach 9-19 oraz w niedziele w godzinach 9-17.

Czas przygotowania zamówienie do odbioru to ok. 24h od chwili złożenia zamówienia.

Kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em.

Odbiór zamówienie odbywa się w “ Punkcie odbioru zamówień”, aby odebrać zamówienie należy podać “ numer zamówienia”.

W jaki sposób jest naliczany koszt wysyłki?

Koszt wysyłki naliczany jest od sumy wagi produktów dodanych do zamówienia.

Ile wynosi koszt wysyłki?

Koszt wysyłki zależne są od wybranej przez Państwa firmy kurierskiej oraz wagi zakupionych produktów:

  • od 0kg - do 10kg -od 14,99 zł
  • od 11kg - do 30kg -od 21zł
  • od 31kg - do 60kg -od 46zł
  • od 61- do 90kg -od 68 zł
  • od 91kg - do 120 kg -od 90 zł
  • od 121kg - do 150 kg -od 112 zł
  • od 151kg- do 180kg -od 134 zł
  • od 181kg- do 210kg -od 156zł
  • POWYŻEJ 210 kg - od 199 zł( paleta)
W jaki sposób rośliny są przygotowane do wysyłki?

Przed wysyłką rośliny są nawodnione, co daje gwarancję zachowania ich dobrej kondycji w czasie transportu. Doniczka wraz z bryłą korzeniową jest starannie osłonięta folią, co chroni podłoże przed ewentualnym rozsypaniem i deformacją bryły korzeniowej. Każdy egzemplarz jest dodatkowo usztywniony, dzięki czemu roślina dociera do Klienta nieuszkodzona i zachowuje swój zdrowy wygląd.

Jakie są rodzaje płatności?

Płatności można dokonać za pośrednictwem portalu Przelewy24 oraz możliwa jest płatność przy odbiorze.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizowane są na bieżąco, wysyłka towaru następuje po zaksięgowanej wpłacie.

Jak złożyć zamówienie?

Krok 1 - Wybór produktów

  •   znajdź interesujący Cię produkt, dodaj go do koszyka,
  •    jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

Krok 2 - Zawartość koszyka

  •    w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  •    zmień wartość w kolumnie ilość aby zmienić zamówienie,
  •    klikając na ikonę “x” usuniesz produkty z koszyka,
  •   jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  •    potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „przejdź do kasy”.

Krok 3 - Składanie zamówienia

  •    jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  •    jeżeli nie posiadasz konta wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe
  •    aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
  •    ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi do zamówienia,
  •    zaakceptuj regulamin, i jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś to zapoznaj się z nim
  •    kliknięcie na przycisku "kupuję i płacę" oznacza potwierdzenie zakupu

 

Czy jest konieczność zakładania konta aby dokonać zakupu?

Nie ma konieczności zakładania konta. Zamówienie można złożyć bez rejestracji.

Zapomniałem hasła, jak mogę je odzyskać?

Aby odzyskać hasło należy kliknąć “ zapomniałeś hasła? “, podać Nazwę użytkownika / email. Na podanego maila zostanie wysłana wiadomość umożliwiająca zmianę hasła.

Towar został uszkodzony w transporcie, co mam zrobić?
  • spisz protokół uszkodzenia paczki z kurierem
  • poinformuj nas o tym 
  • natychmiast wyślemy Ci nowy towar i zlecimy odbiór uszkodzonego

 

Otrzymałem niekompletne zamówienie, co mam zrobić?
  • poinformuj nas o tym
  • natychmiast doślemy brakującą część zamówienia

 

Jak mogę dokonać zwrotu zakupu?

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformuj
nas o tym
• Zwrot towaru do powinien nastąpić niezwłocznie,
nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia
od umowy sprzedaży
• zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas)

Jak mogę zgłosić reklamację?

W celu złożenia reklamacji prosimy o napisanie maila, w którym prosimy o podanie:

  • numeru zamówienie
  • krótkiego opisu powodu reklamacji
  • oraz załączeniem zdjęć 

 

Chce otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Aby otrzymać informację o nowościach i promocjach zapisz się do naszego Newslettera.

Regulamin sklepu.

Regulamin sklepu dostępny pod adresem :

https://ogrod-marzen24.pl/regulamin/

Schowaj
×
×

Wózek